Page 3 - Report 2005 χωρίς οικονομικα
P. 3
I. ΚΥΡΙΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ Η παροχή υπηρεσιών Μεσολάβησης & ∆ιαιτησίας έτους 2005 Κατά το έτος 2005 ο Οργανσιµός χειρίσθηκε 229 αιτήσεις, για παροχή υπηρεσιών, µεσολάβησης και διαιτησίας, προσωπικού ασφαλείας και δηµοσίου διαλόγου. Ειδικότερα: • 146 αφορούν υποθέσεις Μεσολάβησης του Ν. 1876/90 • 66 υποθέσεις ∆ιαιτησίας (Ν. 1876/90) • 8 υποθέσεις Μεσολάβησης για Προσωπικό Ασφαλείας (Ν. 2224/94) • 11 υποθέσεις ∆ηµοσίου ∆ιαλόγου ( Ν. 2224/94) Α. Κατανοµή των υποθέσεων κατά είδος συλλογικής ρύθµισης (Ν. 1876/90) Πίνακας 1 Είδος συλλογικής Υποθέσεις Υποθέσεις Σύνολον ρύθµισης Μεσολάβησης ∆ιαιτησίας υποθέσεων Μ-∆ Κλαδικές 35 16 51 εθνικές 27 10 37 8 6 14 τοπικές Οµοιοεπαγγελµατικές 50 28 78 εθνικές 34 20 54 16 8 24 τοπικές Επιχειρησιακές 61 22 83 Σύνολο 146 66 212 Από τον ανωτέρω πίνακα εξάγονται τα ακόλουθα συµπεράσµατα: • Η διάρθρωση των υποθέσεων του Ο.ΜΕ.∆. παρουσιάζει σηµαντική διαφοροποίηση σε σχέση µε το παρελθόν, στο βαθµό που οι επιχειρησιακές ρυθµίσεις για πρώτη φορά καταλαµβάνουν την 1η θέση από πλευράς αριθµού υποθέσεων και οι κλαδικές περιορίζονται στην 3η θέση. • Υπάρχει σταθερό προβάδισµα των οµοιοεπαγγελµατικών έναντι των κλαδικών συλλογικών διαφορών που καταλήγουν στον Ο.ΜΕ.∆. για ρύθµιση, παρά το γεγονός ότι ο ν. 1876/90 πριµοδοτεί τις κλαδικές έναντι των οµοιεπαγγελµατικών ρυθµίσεων. 3 Απολογισµός έργου Ο.ΜΕ.∆. 2005
   1   2   3   4   5   6   7   8